Veelgestelde vragen.

Over ijsbaden

De hoeveelheid ijs is sterk afhankelijk van de oorspronkelijke watertemperatuur. De watertemperatuur wordt voornamelijk bepaald door de buitentemperatuur. Daarom zal bij warme dagen meer ijs nodig zijn en in de winter misschien helemaal geen ijs. Op warmere dagen raden wij aan om tussen de 5 en 10 kg ijs toe te voegen. Zoals gezegd is het belangrijk om de hoeveelheid ijs af te stemmen op de watertemperatuur. Daarom adviseren wij altijd om gebruik te maken van de meegeleverde thermometer. Zorg altijd voor veilige omstandigheden en voorkom een te lage watertemperatuur.

Een hygiënische Tub met schoon water draagt bij aan een positieve ervaring. Om het water schoon te houden kun je gebruikmaken van een chloordrijver. Kijk hiervoor op onze accessoires pagina. Als je geen chloor of andere reinigingsproducten gebruikt, raden wij aan het water één keer per week of elke 3/4 sessies te verversen.

Ja!

We hebben de Tub zo ontworpen dat hij UV- en weersbestendig is, waardoor hij zowel binnen als buiten kan worden gebruikt. Dit geldt voor temperaturen tot net onder het vriespunt. De isolatielaag zorgt ervoor dat het water minder snel bevriest. Het bad is niet geschikt voor matige tot stevige vorst.

Onze baden zijn voorzien van een kraan aan de zij- en onderkant van het bad. De kraan aan de zijkant kan worden verlengd met de handige afvoerslang, waardoor het water makkelijk kan worden weggeleid. Met de kraan in de bodem van het bad laat je eenvoudig het laatste restje water weglopen.

Ja. Al onze modellen zijn uitgerust met twee hoezen. De thermische hoes zorgt voor een langer behoud van de watertemperatuur. De regenhoes voorkomt vuil in het water.

Het is super eenvoudig en duurt minder dan 10 minuten! Alle modellen zijn voorzien van een handige Nederlandstalige handleiding.

Ons belangrijkste advies is: ‘luister altijd goed naar jouw lichaam’. Zeker wanneer je begint met het nemen van ijsbaden is een geleidelijke opbouw erg belangrijk. In dat geval raden we aan om te beginnen met een watertemperatuur van ongeveer 15 °C. Bouw de temperatuur vervolgens geleidelijk af en stel de duur van een sessie af op de temperatuur van het bad.

Lees hier alles over hoe je begint met ijsbaden.

Wij hechten veel waarde aan onze klanttevredenheid. Op de garantie en reparatie pagina vind je alle informatie.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW en verzendkosten.

Algemeen

In de aankoopbevestiging vindt je jouw bestelnummer. Je kan het bestelnummer en het bijbehorende e-mailadres op de tracking pagina invullen om de bestelling te volgen.

Alle prijzen op de webshop zijn inclusief verzendkosten.

Offerte op maat ontvangen? Dat kan! Neem hiervoor contact op met onze klanten service via info@thermaltubs.nl.

Het kan zijn dat een product niet leverbaar is. Wij streven er altijd naar om de voorraad zo goed mogelijk op peil te houden. Houd de website in de gaten of neem contact op met onze klantenservice.

Een bestelling wijzigen kan het beste telefonisch. Neem contact met ons op via +31 6 409 67 841. Het kan zijn dat de order al is verwerkt. In dit geval kan het niet meer worden geannuleerd en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.

Wil je jouw bestelling annuleren? Neem contact met ons op via +31 6 409 67 841. Het kan zijn dat de order al is verwerkt. In dit geval kan het niet meer worden geannuleerd en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van het product.

Je kunt bij ons betalen met alle bekende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Apple Pay
  • PayPal
  • Creditcard
  • Overboeking

Als u via Overboeking heeft betaald dan heeft de bank altijd één werkdag nodig om de betaling te verwerken. Als u bijvoorbeeld op vrijdagavond iets besteld, dan is de kans groot dat de betaling pas maandag of dinsdag wordt verwerkt.

Alle prijzen zijn inclusief BTW. 

Geen probleem, dat kan gebeuren. Wij werken met betaalsysteem Mollie en zodra Mollie een dubbele betaling binnenkrijgt, wordt dit automatisch teruggestort. Heeft u na een aantal werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@thermaltubs.nl.

Retourneren

 

Dat vinden wij erg vervelend en lossen wij graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice via info@thermaltubs.nl.

Je kunt de actuele status van je retour volgen door de Track & Trace van desbetreffende vervoerder te bekijken. Zodra het bij ons binnen is zullen we deze binnen twee werkdagen verwerken.

Is jouw retour nog niet verwerkt? Neem contact met ons op via info@thermaltubs.nl

Wij verwerken alle retours binnen twee werkdagen. Is dit niet het geval? Neem contact op via info@thermaltubs.nl

Garantie en reparatie

Ben je niet tevreden? Dat vinden wij erg vervelend en is natuurlijk niet de bedoeling. Een klacht over een artikel kun je melden via info@thermaltubs.nl. Lees hier meer.

Lees hier alles over Garantie en Klachten.

Ben je het aankoopbewijs verloren? Dat is geen probleem, vraag een kopie bij ons op! Neem contact op via info@thermaltubs.nl.